2011年2月20日

We are One







I am you
我就是你
You are me
你也是我
We are one
我們本來就該是生命共同體
Take me in your arms
把我擁入你的懷中
And flow through me
然後感受我如潮水般的存在
I'll flow through you
我也會如此的感受你的存在

Steal my breath away
偷走我的呼吸吧
Cause I'm so moved by you
我已被你深深感動
Deeper than I ever thought
比我所想像的還要真切
Was possible, was possible, it's everything, oh
這是可能的  這是可能的  一切都是可能的








沒有留言: